First Day Class in BM2493L

Assalamualaikum
Hari ni mig nak story pasal hari ke empat dekat uitm shah alam
First class hari ni start pukul 10.30 pagi
Awal jam 9 mig dah siap siap sebab nak gerak awal untuk pegi jumpa penasihat akademik
Sampai sampai je kat bilik PA . Thank god sebab beliau ADA. huu legaaa
Then, cuak je masuk dalam bilik beliau. hensem pulak. tapi serius je muka
Gagap gagap mig nak jawap soalan beliau . Speak fully english pulak
Mig bantai je jawap . hahah gile serammm. lame gile kot tak speaking
rase macam blank.hilang kamus kamus dalam otak ni.nak kena re-call balek ni.
In the end, beliau terus amek number mig. beliau kate kamu akan jadi my contact person.woot woot
gila happy aa. Banyak tips beliau bagi and rasa macam tak rugi bangun awal sebab nak cari that PA
Mig akan cuba ikut tips tips yang beliau bagi so that mig dapat lepas first semester ni dengan baik
At first, beliau agak risau sebab mig takde banyak basic banking. but then, beliau bagi nasihan and courages
Thanks a lot sir !! i like you ! heh over :p
apepun , now tanamkan dalam diri yang mig kena improve english mig so that boleh perform dalam class personal development dengan subjek subjek yang lain. kena usaha lagi banyak dari sebelum ni.
korang semua doakan mig ye. hee thanks !
see tomorrow insyaallah :)

**first assignment
find your own strength to be proud off
-what i have in my mind is that ..i am always feeling worried about others .meaning that , i am always like to care about other more than myself. its okay if i am being hurt. as long as my friends is fine. and also i have a strong interest on others that are confidently carry themselves. i really want to be confidence when i have to present myself in front of others. i am hoping that i will be more mature and have high confidence level.

huhu okay tak english mig ?? so so la kan.hihi insyaallah mig akan jadi lebih baik lepas ni. sentiasa perbaiki diri


SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: