NOT IN MOOD


kenapa aku not in mood ea ??
Bosan kan, bila tak de ape nak buat 
lagi bosan bile boleh keluar mane-mane tapi duit pokai
selama ni, aku rasa secure je ngn perbelanjaan bulanan aku
tapi sekarang dah kena pike pasal 2sem akan datang
atas sebab dah tak dapat kolej
dan terpaksa sewa rumah 
actually bende ni xrumit
cuma, terasa sume kena jimat. belanja kena cut sana, cut sini
jadi , dah tak rase best lah kan .
kalau dulu , selalu kua naek teksi
walaupun g cmart arauu tu je 
sekarang nak g cmart pun dah berkira sebab 
nak baya tambang teksi. and then mesti nak shopping
semalam , kua g cmart . makan je dah dekat rm5 and cool blog rm4
tu pun, mig rase .. "dah mig, jangan beli ape-ape dah.jimat."
memang best bile berjaya control diri dari beli ape-ape yg menarik 
haritu pun, bila ayah masukkan duit .fes tyme rase berharge sangat-sangat
and mig, xguna lagi duit yg ayah bagi tu 
rasanya..sekarang ni lah masa utk aku sedar and belaja 
ukur badan di badan sendiri 
lepas ni xboleh dah shopping sana sini
and stay focus utk naikkan pointer !! 

utk awk pulak:
doakan kebahagiaan, kejayaan saya eh
jangan lupa mig tau
make sure ur pointer better than me this tyme
love u as always

heheh . saje snap pic sambil hold gitar walhal aku xreti main ape chord pun 

SEGALANYA TERTULIS DARI HATI