SMILE MAKE YOU STRONG



hari ni mig nak masokkan semua piccy yang kiut miut nih . 
kalau boleh mig nak senyum je selalu. tak nak sedih-sedih
walaupun pedih hati nak tanggung tapi senyum jugak



haa. yang nih pun comel kan 
ibarat satu family yang needed each other
mig selalu doa family mig nanti bahagia sampai bila-bila
dan awak..akan sentiasa bahagiakan saya



ni pun perangai macam mig jugak
suka termenung *tapi bukan kat tepi tingkap lah kan
kadang-kadang mig suka tengok air hujan 
lagi-lagi bila hujan lebat , mesti terfikir..dan
rasa macam hidup kita ni senang nak jadi susah
dan jugak susah nak jadi senang
mig selalu bayang mig ni orang yang senang
nak apa-apa cuma tinggal mintak je
tapi , Allah tak bagi macam tu
sebab Allah tahu mig mampu kejar semua tu 
insyaallah mig akan dapat kecapi semua impian tu nanti



huuu.. banyak nye love 
agak-agak hati sape lah terlekat dengan love-love mig tu eh
kadang-kadang apa yang kita nak , tak jadi milik kita
sebab Allah dah sediakan yang lebih baik untuk kita
jadi , kita jangan la merungut eh
jangan risow ..Allah tu Maha Adil
buat lah baik pasti Allah balas baik 



hihihi . comel kan cupcake kat atas ni
sweet je tengok . mig suke sangat bile dapat jumpa cinta hati mig
lame dah xjumpa dia . tapi , lagi lama xjumpa mak ayah
rindu kat dorang semua sangat-sangat
maaf la xdapat balik lama cuti sem nanti
insyaallah , kakak akan buat yang terbaik utk family ni




ni pulak , gambar yang buat mig teringat kat dia
mig ingat kata-kata dia ,
dia akan jaga mig sampai dia dah tak mampu
terima kasih sangat 
tapi jauh kat dasar hati ni
mintak awak bukan setakat jaga saya 
tapi ambik saya sebagai ahli keluarga awak
kalau betul saya untuk awak ..
dekatkan lah kami berdua 
jika tidak , berikan lah kami petunjuk



SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

2 comments:

NOOR FATIN said...

tengok gambar2 ni rasa hati ceria je dan tenang :)

mira kecik said...

haah kan . tengs for the comment .