TOTALLY IN LOVE


so sweet episod vanila coklat malam tadi 
best sangat sebab kelas MGT malam tadi cancel
so , dapat la tengok the real vanila coklat hehe

walaupun episod kali ni sedih sebab parents dorang forbid zara dgn amir dari seeing each other 
xtau la ape mig nak buat kalau hal macam ni jadi kat mig
at first kne pakse kawen , pastu dah baik2 romantik sume
kne cerai pulak . semua nye berubah . 
tapi biasalah kan.. cerita dunia .

haa..kat bawah ni dialog yang sweet antara zara dengan amir 

AMIR: Sayangg..


ZARRA: Awakkk... awakkk.. saya rindu sangat sangat kat awakk 


AMIR: i miss u too sayang ,sayang please trust me sayang i tak buat benda2 cam tu.percayalah


ZARRA: awakk..saya percaya awak dengan sepenuh hati saya..saya taknak hidup macam ni
saya nak hidup macam dulu.
awak..awak tolong saya..tolong kembalikan apa yang sepatutnya..
saya sayang awak.sangat sangat ..


AMIR: Sayangg sabar sikit ye..nnti I call u lagi u take care of urself i love u


ZARRA: I love you too


hee. sweet kan3
tu je mig nak share dalam entry kali ni

wish list mig malam ni
*i am needing you abang


SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: