LUAHAN RASA HATI



luahan hati dari seseorang yg xdikenali

aku tetap TERTAWA walau aku sbenarnya ingin MENANGIS..
aku tetap TERSENYUM walau aku sebenarnya amat KECEWA..
aku tetap KUAT walau aku sebenarnya SUDAH TIDAK SANGGUP lagi..
aku tetap SEMANGAT walau aku TERTEKAN oleh semua masalah..
dan yang terpenting aku tetap SABAR dan memandang segalanya baik saja
walau sebenarnya hatiku LEMAH dan sedang TERLUKA.



SEMINIT perkenalan tak bermakna JATUH CINTA 

SEJAM berbual tak bermakna 
SAYANG... ♥

SEMINGGU mengenali tak 
bermakna sudah MEMAHAMI...

SEBULAN bersama tak bermakna MEMILIKI... ♥

BERTAHUN dalam ikatan tak 
bermakna hubungan itu KUKUH... ♥

CINTA yang datang cepat...  
cepat jua ianya berubah 
HATI ♥



** kadang2 kita akan leka dengan apa yang kita ada sekarang. ambik sume hal sambil lewa . bila dah terlepas baru nak menyedari nya. semua tu dah terlambat untuk kita putar balik masa.oleh itu , jangan sesekali alpa dengan apa yang di depan mata kita sekarang. dan sentiasa simpan kuat2.jangan lepaskan.jangan biarkan. sesungguhnya peluang yg baik tu xkan berulang banyak kali dalam hidup kita. 

** sekali lelaki lukakan hati kita , seorang perempuan tu pasti terus menangis. tapi , cepat je hatinya sejuk. dan lelaki akan berani ulang kembali perbuatan yang sama. pesan tuk girls ..tinggalkan je laki cmtu kalau kita sorg je yg tanggong sedih, kecewa sorang2. sesungguhnya Allah dah sediakan pasangan yg baik utk setiap manusia di muka bumi ni.jangan buta dengan cinta lelaki. pandang dari sudut lain dan mungkin kita akan jumpa seseorang  yg lebih baik satu hari nanti. insyaallah. 


SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: