ExciTed

hee . guys ! berbalek dengan post sebelom ni . 
mig ade gud news dah tau ! 
terima kasih awak ! sebab tunaikan permintaan saya . 
tapi saya harap sangat bukan sebab terpaksa . 
saya harap sangat awak betul2 ikhlas . 
hehe , yeayyy !!! gile punye suke sangat dapat berita tadi . 
mig engt dye dah tido tadi . lame dye xbalas . 
betul2 lepas stdy FINANCE . awak mesej . terus call pulak lepas tu . 
awak rindu kat mig jugak kan ?! heheh . comel sangat tahu . 
saya laaaggggiiiii RINDU kat awak !!!
awak ..awak xjahat ... tapi , awak baek sangat . 
bahagia sangat bila awak ada . caring gila . 
xsaba nak balek sekinchan jumaat nih . cepat lah sampai . 
dan ... cepat lah hari SELASA
harap2 xdk apa2 jadi pada hari tu . insyaallah . 
Kau berkatilah kami ya allah . 


**awak mesti sengih2 baca post ni kan? saya pun :)
SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: