the carnival sungai petani

WELCOMING MY LOVELY FRIENDS TO READ THIS 

ohohoi . for the first tyme kitorg group wahhh sampai kat water theme park the carnival nih . selame nih , hang out g penang xpon city plaza aloq staq . just shoppg2 , ngok movies je kan ...now , bermandi-manda lah pulak . heheh . best jugak lah kat sini . tpi tyme ktorg kua ramai2 ni xsempat nak snap pic byk2 lah . ye lah basah2 kan . mane boleh bawak camera. huhu. tapi , sorry to syikin dan kimi xberkesempatan tok join ktorg sume g holidayy . xpe lah . ade jodoh kite hang out kat kl eh . GENTING pulak jom ! nak d pendekkan storyy ktorg gerak dr utim by kereta sewa . yg dibawa oleh kaisyah dan yong . biase lah tu ..driver terhebat ktorg . sian sgt sbb dr dlu dorg je yg drive . nak tolong tp mig xdk lesen lagi . dorg yg laen pon xberani sgt kan nak drive . yelah .. sume anak2 org kan ... mmg cuak lah bile pike nak bawak satu group wahhh yg ramai ni kan . 
anyway , to kai n yong . ktorg akan berusaha jdi driver yg hebat lepas ni kayhh . heee . wait for that haa.
then , smbg balek storyy .. ktorg grak agak lmbat lah kan . and sampai dalam kol12 lebih cmtu lah . 
nak masok kne kmpul wet rm18 . haa. murah kan . jgn pelik . sbb ni hrge masok utk water je xtermasok land punye . d sbb kan ktorg dtg dah lewat so beli tiket yg water shja . haha . tu pon dah penat tahu . 
mig ni ..dah lame x g mandi-manda kat water theme park ..so rase cam best sgt sbb dpt g tmpt2 cmni . w/p service / permainan nye xbest / adventure sgt tp tu pon dah cukup tok mig . ye lah , mig xberani sgt ngn tmpt2 cmtu . badan kecik je kan ..senang je lemas and hilang kat dalam air yg dalam tuh . hehe . 
sekali tu dorg tolak mig dr pelampong ..hadoi . mmg air masok idong lah kan . mate pon merah2 dah . 
tpi , mig boleh sedar ag lah kan . kalau x mmg lemas kot . hahah .
*gamba2 tyme mandi2 tuh of cos lah xleh upload kat sini kan . heheh .

last mig g mandi2 ngn famili  kat sunway lagoon . dah lame gak lah kan . 
mungkin sbb ayah ngn mak sibuk keje . and mig pon jauh kat sini . sekali-sekala je balek . bile mig cuti mak ayah xdpt cuti pulak kan . and now i am looking forward to Cameron highlands . huhu . 



haa . ni gamba after ktorg berkuak-lentang . berendam . belaja swimming dr teacher kai dan macam2 lagi lah kat dalam karnival tu . gile penat kaki nak kayoh pelampong tuh . haha. pape tah mig ni. 
tyme ni pon dah lewat beno nye . spoil betol sbb kne balek awal g kelas malam . huh ! 
apepun , best sgt sbb ade korg sume . hehehe . smileee
* haa . swimmer terhebat .. 
: kai 
: yong 
: ema 
: nina 
: achu 
: wardah
: jie *agaknyee 


*oppss ! xsedie ag larh ! haisshh .


 haha . pic nih letak last sekali sbb gmba mig xbape nak elok kan . huh !suke tutup mate aihh . 

last word . berangan nak g mandi2 ngn kau , sayang . hahaha . 
looking forward utk itu taon depan ea . jangan xjadi sudah . 

okay . gudbyeee the carnival sg petani . heheheh . 

SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: