upDATE lagi !!!

assalamualaikum dear all reader ...
ehem ... actually kan da merajuk dengan blog nih sbb yesterday mig da type byk gile ayat and story sume bnde but end with sad thing because mig trdelete this google chrome site and xsave pon. huh!!! feeling so frustrated sgt2 smalam . and memang rase cm xnak bukak blog nih dah. tp trengat someone tuh yg slalu gak lah usha blog ni tp xleave ape2 comment pon kan. tp HIS suke bile mig ade mention hal yg sweet and candy pasal dye kat blog nih . you know what ?! imissyoudamnmuchabangsayangbaby. tetttt!!!


so skrg ni , mig rase nye xdk mud nak smbg story dr blog b4 nih sbb x ade byk mase tok luang kat blog ni sebenarnye. but , mybe mig boleh cite pasal ape yg jadi after raye. means that, story pasal dah balek semula ke medan study. hehhe. ayat !!!


on 4.9 , mig da otw balek UiTM arau nih by sani express. third tyme mig amek tiket Sani. not bad gak lah . takot pon ade. risow pon ade. tp kali ni mig balek satu bas dngan senior mig . part5 xsilap . known as Z je lah kan. dye dngn mmbe dye. and mig sorg2. nak dijadikan , si Z ni dpt seat depan mig jek . haish !!! rase cm xcomfortable lah kan sbb laki kite kenal dok depan kite je. nntykang kalau kite tido nynyak sgt ke , buas ke , xpon sampai berdengkur ke. . .konpem2 ahh malu kan. heheh. pape lah mig ni kan. w/p mig xselalu brdengkur tp bnde kalau dah nak jadi , kite xbole nak elak kan. 


pagi tu , bus mig smpai kat stesen kangar pada pukol 6pagi . turun2 je bas , mig dah trpakse angkt sndri beg baru beli tu sorg2 . dah la bonet bas tu tinggi. beg berat mcm bawak org jek. haih !! memang trpakse berkorban lah kan. beratsangat weyh , mig je yg tahu betapa susah keadaan mig tyme tu. xkan nak suke2 mintak tolg org angkt kan pulak. xmanis kot. cm xproper pulak. 
kebetulan pulak , si Z nih tanye ..msok kolej naek teksi ngn sape? mig pon jwb berdua je. then , si Z dgn mmbe dye tuh follow lah teksi ngn mig. bole pulak mig kne dok sebelah dye kat dlm teksi tuh. haish !! macam2 lah kau ni kan. tahan teksi malas tp nak balek kolej. memang xboleh harap lah punye laki . hahhaha. sabar3 mig . xbaek tau kutuk2 cmni. dapat dose je. baek ikhlaskan ati tuh. 
da sampai kolej . tp pak cik teksi tu xnak anta ktorg smpi dalam kolej dahlia. ape lagi , mmg nak mnangis la tarek beg sorg2 kan. tp nak xnak trpakse lah jugak kan. nak wt cmne ag.xkan nak tinggalkan beg kat situ pulak. dgn ati yg sedih mig pon tarek beg sorg2. kne angkt kat tngge batu cave lagi. kne redah tangge kecik ag. lastly redah tangge nak sampai bilik kat tingkat 3 pulak. korg bayangkan lah wei . mig ni kecik je. xbyk tenage nak angkot. sorg2 pulak. trjadi pulak kejadian seliper putus. memang mig berserah je mase tu. kalau pngsan sape lah nak prasan mig kan. sampai bilik dah pukul 6stgh la. rumet mig tdo ag, ade yg dah g mandi. sbb kelas kol8 kan. mig pon same. kelas kol8. dngan tangan yg dah xmampu nak gerak sgt uh. pike kelas kol8. mig amek mase 15minit nak g mandi .. saket sgt2 tangan mig mase tu. nak nanges xmmpu lah. nnty nak kne lap air mate ag. da lepas mandi tu rase segar kejap je pastu dah trase saket amat sgt tahan tangan td. mig pon bareng kat katel . mmg sedap sgt2 dapat bareng. tp nak tido xboleh. xtau pulak kenape. pnat tp xleh tido. mmbe pulak kate xyah g kelas kol8 tu. kelas arab. xdk wat ape pun . sbb test ari rabu je. so mig pon x g la kelas. mig pon smbg berehat. kan best kalau ade yg teman. urutkan badan sikit2. mmg lnguh2 sgt badan mig tyme pgi tuh. xlarat lgsg sbnanye. tp mig bngon jugak g kelas kol11 sbb lecture nak abeskan syylibus. 1 chapter je agy. nak xnak baek pegi nnty kang xbole nak jwp final pulak. 


oppps!! sorry guys .nak kne chow dulu. ade urgent . 


xlupe buat awak .
saye harap sangat awak bole bhagi mase utk saye lepas ni. please sgt2 awak. 
sangat2 perlukan awak skrg . please awak!!!
sayang awak sangat sangat . ummmuahhh mmuahahh . hug and kiss for you. hehehehehe 


SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: