sabtu.ahad. assigment. boring!

hai my blog ! as always . . stat suda blaja nih , sem2 pulak mmg tough la en . mase tok stdy , makan , tdo , maen , fb sume kne jge tol2 . wt mse ni , ok kot . bukak fb pn kkdang n kjap jek sbb fb da bosan . mse tok tido pn byk , slalu nye tdo lmbt jek, kol2-3 pg kkdg xtdo ag tp skrg ni ,, tdo awal pulak , pas gayot je tros trtdo . huh . penat . nak2 pulak bilik sem2 nih tingkat 3 pulak . 3042 . huh ! so unexpected lol . pnat kot . pgi2 exercise. blek klas exercise ag . haiyaa.. tp cool jugak . at least , mig mungkin bole jdi slim n skinny girl someday . haha. i wish it`s true damn much! 
ok . now moving on to assigment , hoho . finally , ACC punye assgment about LIFO , FIFO & etc uh mig da siapkan . 2 lgi keje ACC eru ngn cikin yg wat. yana pulak wat slide tok drama , title nye about Bangsawan. huhu. kne present pulak jumaat ty . hoho . adoi2 . mcam2 la . so , tonite tnggal print assgment kt kulat. sok kne submit kt tn.syed hasan. hopefully ktorg xkne mara ngn dye ag pasni suda la . cuak lah tyme klas ACC nih . hmm xsuke3 . mane nak siapkan portfolio ag . byk kot . nk print pulak . huh . abes wet mig tok klas ACC jek tao . nak fail yg standat , mahal doh . nak xnak kne gak hadap gak bliau esok hari huk3 .
its come to relationship now , asenye kne stop cintan-cintun ni sume en , it is better kalau mig stay focus on stdy lu . kan3 . msti sume org stuju . rite ? . enough la ngn love story . smpai kiamat pn xabes kot . w/p bes sgt tngok org couple skrg , ag2 kt U ni kan . tp kkdg , annoying gak tngok dorg ni . sbb U is tmpat blaja kn bukan carik psangn hidop . for now, ade sorg ag mamat ni , knal kt fb jek . xsure nk caye o x . tp mig cume treat dye as a fren not more . arap2 dye boleh trime kptusan mig . bukan sng ade org nk jtoh syg kt kite kn . sbb dri skolah dlu xdk mne2 laki pn yg penah ckp cmtu  kt mig . pasal perasaan suka , sayang , cinta , benci , kasih . sume bnde tuh prasaan yg ttbe boleh ade dlm dri kite . bile dah ade org yg nak , kite xboleh slame2nye jual mahal ataupn tolak free2 je kn . apepon , mig xnak slah plih sbb nnty yg mrane dri mig sorg jugak . so , now . MIG . just say no to couple. da dewase n matang nnty bru pike ok ?! huhu . insyaallah. 
and for SJ , sarangheyo frens . i lovee u . hehe . tq sgt2 dri dlu knal smpi skrg . 
oh carol , i am but a fool 
darling i love u 
though u treat me cruel 
u hurt me and u make me cry 
but if u leave me , i will surely die . 
nih lagu tyme klass BEL ngn sir Azaharee . bliau agak bes & cool tok las week . so , hopefully this week mig akan jdi the talkative girl so bole kmpul more marks . xmao failed ,huhuk
I am so in love with u .......


SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: