Ohh !! Sticker MTK . . .

Eillow dear blogger. .
huhu. .agk sayu pule title post kali nih. .
ari ni ptotnye leh kmpul koleksi sticker MTK mig . .
tpnye,, mig xtwu aktvti MTK stat dr pg. .ngatkn ptg ade agy. .
Dngn smngtnye mig g Mushroom td. .
Tp, suda kosg tmpt itu. .mmbe pulak ajak g Dewan Baru. .kot2 ade luck!!
Da aa jaohh. . smpi2 je. .org kt dwan baru uhh ckap ,,ptg nih dah xdk pape aktviti as well ngn sticker
adoohyaii!! bngng gile aahh ngn pnganjur aktvti ari ni....ckp cm keling!! gram sesngat!!
Dgn prasAan kcewa n penatt . .mig ngn yana g la kdai runcit tok bli air . .then snggah kdai jahit. .
na otter sua jeans mig. .
pstu. .ktorg grak g Oren . .sbb mig tramat lapa n xnk kjadian sket prot smlm brulng lgi. .
kt oren,,trjumpe pulak ngn Lah + Noeh + Pie. .dak group cos mig. .
bes aah cikit cz dpt tsmbg ngn dorg td. . .huhhuhuhu. .
Da settle bli mkanan yg nak. .ktorg tngglkn oren. .
Then, snggah Kulat . .yana na order external hard disk pulak. .byk tol wet minah nii. .
da ahh bli lptop bru2 ni jek tp hard disk at lptop nye da pnohh. .adoyaii!! xtwu la pe yg dy download byk sgt uhh agknye. . . .
Finally,, mig smpi blik. .ape agy mlntak mkann laaaa. .
huhu. . so now!! mig tnga knyg sesngat !! hee. .alhmdulillah ..  .
SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: