beautiful girls all over the world!! weee :))

yuhooo all bloggers!! hee :))
feeling much better now!! w/p still ade agy hal yg ta besh dlm idop mig niyh. .
3 ari xupdate blog. . so miss my blog le. .tp line kt sini cm bngng cikit. .so, ari ni dpt un bz line . .
within las week, idop mig ade suke, ade duke. . suke sbb ade some1 yg tbe2 dtg ,mncul tyme shari b4 mig blek uitm ni. . let me introduce as S .. hmm, actually guy ni., dak skul rndah mig dlu ,SKSL.. dlm 6 taon aa ktorg ta jumpe kott. .bkn dye ilng, o mig ilang tp.. nta laa. .agk speechless gk dye dtg uma aritu. .
S pon da agk brubah sikit. .asenye tnggi sikit dri mig kot. .w/p mig xbpe engt dye tp S engt sume hal sal mig tyme skul dlu. .ase cm agk trharu gak la, sbb mig x dpt nk engt sal S mule2. . ksian gak . .huu tp mig try engt dye. . ye laa..lme kn xjumpe. . lme gak S kt uma mig, mcm2 S ckp psal mig.. bese la laki nk mngayat kn.. S suke ckp lme dye tnggu mig. dr dlu, S rndu sgt kt mig,, adoii. .sgan la pule haha agk gdik sikit. .
at fes,mig cm ta caye la kn.. n mig xlayan S pon,, lau dye col o msg ..mig wat bese2 je. .
lme2 ktorg cm ley go on la but still as a fren. .mig mntak dye tnggu mig 3 taon lgi..pai mig abes stdy. .
S trime.. tp dy un wt jnji gak.. aftr abes 3 taon ,, ktorg kople. .mig xtwu na ckap ape..
mig gtwu ,lau ade jumpe girls laen jus accept je. .ne twu mig pulak jumpe boy laen kn.. ye laa.
S kt johor, mig kt arau. .mmg jaoh sgt2 laa. . hmm, korg jgn pike mig un cm da jd suke kt dye auw..
it`s jus a bginning. . mig ckp ngn dye..kite stat slow2 dlu. . kwan je. . aftr 3 taon mig bg jwapan. .
dear frenz. .... tol ke ad guy yg cmtu erk????
ok.  . end wif the guys . .
hmm, about my test grammar.. its ok laa 4 me.. ley jwp cm bese tp na dpt full marks uhh ta sure ahh. . hee mig org ke 4 las yg anta paper.. huhu sje je lmbt2 sbb byk mse agy an, , pas test bel tros g klas math wih lec huda,, as usual a ngn temper dye kn.. siap hlau agy 4 students yg bsg dlm klas.. abes klas tros blek je. .
smlm pulak,, test math.. agk hnco la sbb soklan 3 mig x jwp pon.. ape tah nk jdi agknye. .
twakal shja. . aminn!! yg pntg mig da usehe ( charlie ckp cmtu) weee. . .:))
so ,, ari ni klas mig ad 1 je : test CTU101 wif ustzh mariam. . let`s jus wait n see laaa. .by allz!! salam..
SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: