Dear readers,, hee starting my blog with salam & of cos wif :) ,, wndu plak at abg snyum tyme MDS aritu,, He`s so SWEET,, tp smpi ckunk dy x approve frenz agy huu cdeyh ah,, ToDays, I hAvE An AssIgNmEnT kne anta kt lcture,, so glbh settlekn las nite.. sngall jep.. serves u right MIG,, Pliss la jgn careless agy pasni MIG , matured ah ckit,, Cian at MAK AYAH kt uma uh auw,, dorg anta jaoh2 ,bg smngat,nsihat, mcm2 kt MIG,, npe wt cmni??? brubah kayh stat dr ckunk plissss,,, jgn cmpi nsik da jdi bbur vru nk nges n nyesal pe sume,, da xgune pe un ty,, Las nyte gk la,,, mmbe2 ku mngenakan aq..sabaq ja la.. layan sja,, hee thnxz korg coz engt nk Col aq.. soryy la x dpt nk sntiase contact korg mcm2 bnde nk kne sttle kt cini,, assignmen yg blambak,, test nye,, kuiz nye,,, so depressed ah,, tp itu a nmenye students an,, nk wt pe agy,, pasni lau kje ag laa byk kje na wat.. xcept la lau da snang ,,xya kje en.. ari ni kne stat brubah coz byk bnde nk kne catch up n wat... CTU ,,akn ku ciapkn mu dngn jaya nye hee... hope U.MARIAM akn mnyukai nye... BEL ,, MISS WAHIDA ,d bes clas 4 me ,,not really stressful n njoy but still full wif knowldgmen & onformtion,, ACC ,, i likes this class also.. noting to worry jus come n blaja ,, jwp soklan then go home,,,huu MAT ,,a stressful subjek 1 chpter ta phm mmg akn ktinggalan ahh so MIG u better watch up hee,, MGT ,, okee 4 me but kne apal cm sjarah aa plak adoh really hate its!! Tp I must to ,,, na dpt Anugrah Dekan kne laa brkorban byk kn,,, agpn tok dri kte gk ,, SO moral value 4 today... Grow Up MIG n Be Matured & Think about Ur FAMILY kayh,,, Dont play2 daa,, Dont be Lazy gurlz ,,, Jus Confident wif urself!! U can do it MIG... !!
SEGALANYA TERTULIS DARI HATI

0 comments: